Konverze Z-226 na 326MF

EPP model, jehož předloha Z-526 vznikl z předchozího Z-326...

Re: Konverze Z-226 na 326MF

Příspěvekod Lukáš.G » 05 dub 2015, 10:17

pár nových fotek foceno na denním světle. Co se kvality fotek týká je zvláštní že v počítači ty fotky vypadají daleko lépe. A až po nahrání sem do fora se kvalita zhorší.
Jinak model jsem doplnil o vlečné zařízení vyměnil vrtuli za APC a dal i nový unašeč od Modelmotors. Oproti původnímu který byl u motoru a dost házel se to nedá vůbec srovnat.
Přílohy
SNV81812.JPG
SNV81805.JPG
SNV81806.JPG
SNV81804.JPG
Lukáš.G
Člen fóra
 
Příspěvky: 314
Registrován: 06 led 2015, 21:56

Re: Konverze Z-226 na 326MF

Příspěvekod Henry » 06 dub 2015, 07:46

Lukáši éro vypadá moc pěkně! Kolik váží? Napiš prosím podrobnosti o výbavě a vyfoť i vnitřek.
A načasování dokončení stavby je také dost dobré, v nejbližší době bys neměl mít problém najít pěkné počasí pro zálet a letiště snad budete mít v přijatelném stavu také brzy. Přeji ať je to co nejdříve a vše šlape jak má.

Ohledně rozdílu ve zobrazení fotek „v počítači“ a zde na fóru:
Nemyslím si, že nahrání fotek sem na fórum nějak zhorší jejich kvalitu. Jen odhaduji, že rozdíl by mohl být způsobený prohlížečem fotek, který běžně používáš. Ten možná „vylepšuje“ fotky při zobrazení a internetový prohlížeč je jen zobrazuje trochu jinak.

Tohle sem asi nepatří:
Obecně je můj názor na focení dost konzervativní. Telefon se má používat na telefonování a k focení pouze nouzově, nebo na nenáročné účely (což naše modely rozhodně nejsou :D ) a to i přesto, že si uvědomuji výhody telefonů a vím, že s pomocí některých se dají pořídit dobré fotky prezentovatelné i v tištěných časopis a někteří novináři to dělají. Hodně fotek z telefonů mě ale zatím v mém názoru jen utvrzuje. Velké množství megapixelů chybějící optiku nenahradí a dost často má naopak negativní důsledek. Fotka má zbytečnou velikost třeba 5MB, ale kvalita tomu zdaleka neodpovídá.
Takže lidi pokud to jen trochu jde, foťme foťákama! ;)

jsem se zas rozkecal :oops:
Henry
Člen fóra
 
Příspěvky: 161
Registrován: 08 črc 2011, 19:03
Bydliště: Praha východ

Re: Konverze Z-226 na 326MF

Příspěvekod Lukáš.G » 06 dub 2015, 10:36

Ahoj Henry. Děkuju. Je to k neuvěření ale fotky jsou dělané foťákem. Jenže od té doby co jej používá má žena...fotí to takhle...
Jinak info o výbavě dodám včetně fotek. Váha je zatím kolem 750g s tříčlánkem 2200mAh
Lukáš.G
Člen fóra
 
Příspěvky: 314
Registrován: 06 led 2015, 21:56

Re: Konverze Z-226 na 326MF

Příspěvekod Henry » 06 dub 2015, 18:42

ooops, už mlčím .... :oops:
Henry
Člen fóra
 
Příspěvky: 161
Registrován: 08 črc 2011, 19:03
Bydliště: Praha východ

Re: Konverze Z-226 na 326MF

Příspěvekod Lukáš.G » 06 dub 2015, 20:03

V pohodě Henry. Kdybych to fotil mobilem..možná by ty fotky byly i lepší :-D
Libore v Neděli mám 100% volno, pokud by jste byl na letišti mohu dovézt ukázat. Snad už bude i lepší počasí.
Lukáš.G
Člen fóra
 
Příspěvky: 314
Registrován: 06 led 2015, 21:56

Re: Konverze Z-226 na 326MF

Příspěvekod Lukáš.G » 12 dub 2015, 21:41

Pár fotek z nedělního dopoledne s velkou předlohou a s OK-KNR od Libora. Chtělo by to ještě OK-LPR Nebo -MPR a "Follow me" by byla komplet ;) A jestli se nikdo nenajde klidně objednám výřezy a tu MPR erku postavím. Motor serva a regulátor bych v zásobě doma měl.....
Přílohy
SNV81979.JPG
SNV81985.JPG
SNV81967.JPG
SNV81966.JPG
Lukáš.G
Člen fóra
 
Příspěvky: 314
Registrován: 06 led 2015, 21:56

Re: Konverze Z-226 na 326MF

Příspěvekod Lukáš.G » 20 čer 2015, 15:19

Éro zalítnuto. Samotný první let dopadl z důvodu moji vlastní blbosti celkem špatně. Poté co jsem měl letadlo nachystané a vyvážené... jsem si vlastní vinou umazal křídlo a to na žluté straně. Následovalo opět několik vrstev žluté barvy. To by ani tak nevadilo..ale tím že jsem polovinu křídla několikrát přetřel... stalo se to..že žlutá polovina křídla byla těžší než modrá. Zjistil jsem to až po hození éra do vzduchu kdy i pří plné výchylce šlo letadlo výrazně na jednu stranu... Odnesl to naštěstí jen kužel a kryt motoru.
Doma opraveno..dováženo a při druhém hození éro letělo jak mělo.
Letový projev odpovídá velké předloze...
Jediná věc kterou bych příště udělal jinak je jiný motor. Zvolil jsem 2836 (750kv) kde je doporučená vrtule 11/7 která je dost velká a navíc APC i poměrně těžká. Výkonu je v této konfiguraci tak akorát ale točivý moment vrtule je dost velký na tak malý model. U startu ze země to ani tak nevadí...horší je to při startu hozením.
Takže příště stejně veliký motor...ale s vyššíma otáčkama a menší vrtule...
Při použití lehké GWSky se starty hození rukou podstatně zlepšily.
Lukáš.G
Člen fóra
 
Příspěvky: 314
Registrován: 06 led 2015, 21:56

Re: Konverze Z-226 na 326MF

Příspěvekod Henry » 04 črc 2015, 18:46

Já už se bál, že se o záletu nedovíme :)
S chybou při dovážení mám vlastní zkušenost a nejradši bych si za to nafackoval. Takže jsem rád že to ani v Tvém případě nemělo fatální následky a že teď éro létá dobře.
Zkusíš vyměnit motor v tomto modelu, nebo to "příště" znamená, že se chystáš postavit dalšího člena Follow me? 8-)

Každopádně přeji hodně startů a stejný počet úspěšných přistání.
Henry
Člen fóra
 
Příspěvky: 161
Registrován: 08 črc 2011, 19:03
Bydliště: Praha východ

Re: Konverze Z-226 na 326MF

Příspěvekod Lukáš.G » 05 črc 2015, 09:00

Ahoj. No fatální následky... Vteřiňák to vyřešil. Motor vyměněn za stejnou velikost akorát 950kv s vrtulí 9/5. Zatím jsem s tim ale neletěl. Nebylo teď ani kdy. Slíbil jsem fotky vybavení trupu. Po neděli dodám.
Lukáš.G
Člen fóra
 
Příspěvky: 314
Registrován: 06 led 2015, 21:56

Předchozí

Zpět na Z-226

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků

cron