Stránka 1 z 1

vyosení motoru

PříspěvekNapsal: 12 zář 2011, 20:57
od vokoun
Jak máte kdo vyosený motor u Mustanga?

Re: vyosení motoru

PříspěvekNapsal: 13 zář 2011, 07:16
od Standa
Na všechno dávám 2° dolu a 2° do prava.

Re: vyosení motoru

PříspěvekNapsal: 13 zář 2011, 20:41
od Libor Mašík
U mých stavebnic (LM model) je potlačení motoru (2° dolů) přeřezáno, takže není třeba již řešit. Jen je možno vyosit motor cca 2° doprava. Ale u modelů s kterými létám nemám vyosení doprava a vůbec to nevadí.

Re: vyosení motoru

PříspěvekNapsal: 13 zář 2011, 21:27
od coddy
presne jak napsal LM u kazdeho era co jsem stavel kdys se na sucho slozi a koukne tak uz je vyoseni pred pripraveno ja tedy u silnych a hlavne u vysoko otackovych motoru 1400/1800 Kv pridavam prava az na 3 az 5 ero pak pri prudkem pidani plunu z minimalky nema snahu pretocit a je stabilni

Re: vyosení motoru

PříspěvekNapsal: 14 zář 2011, 06:45
od Standa
Jen taková malá poznámka. Ještě se vrátím k "mému" vyosení motoru na 2/2. U malých modelů, vyosení při uchycení motoru do středu os modelu opticky není tak patrné, ale u větších modelů je nutné posunutí středu motoru z čelního pohledu o určitý rozměr nahoru a do prava, jinak navychází střed vrtule na osy modelu! U velkých modelů toto posunutí může být až několik centimetrů. V případě, že se toto posunutí neudělá, pak model vypadá jak když dostal ránu už před prvním startem :lol: . U modelů od LM-model souhlasím s výrobcem, že vyosení není nijak rozhodující pro rekreační létání.

Re: vyosení motoru

PříspěvekNapsal: 18 zář 2011, 10:11
od vokoun
Dík za info