Pravda je že zmáknuté to mám asi jen tak , že to bylo u EPP naprosto poprvé , tak snad jen pár rad:
1) nejdřív přetmelit šlehaným tmelem tak jak je v origo balení jen hrubé nerovnosti ( křídlo z více kusů jako blaník , díly trupu... okolo lepených spojů)
2) pak si dát tmel stranou a naředit vodou ale zase aby netekl , hustým to fakt nejde , a když, tak blbě.
3) Rozředěným tmelem natáhnout na plochu a jakoby zatlačit ho do pórů , ale nesnažit se to zahladit uplně do čista, klidně pod větším úhlem , bude to dělat drobné vlnky , tak to je ono...ideální stará kreditní karta.
4) Po zaschnutí lehce přebrousit jemějším smirkem nejlépe na prkénku nebo v držáku na broušení , okouknout kde jsou ještě díry a tam kde chybí máznout znovu. To opakovat dokud nejsou všechny dírky zamáznuté. Stačí si pak přetmelené křídlo dát proti světlu a to je vidět najednou tmavých kuliček kde bylo dřív plno děr , nejde o to mít co nejlepší povrch aby to nevypadalo jako EPP , to je třeba si uvědomit , jinak to můžeme rovnou potáhnout. Jde o to nemít tam krátery po vzduchu. I povrchovka se pak dělá o 50% lépe a lze použít i samolepicí folie např na imatrikulaci. Tímto postupem se letové vlastnosti ,,chlupatého,, materiálu nijak výrazně nezmění, ale přitom klouzavost a i trochu vyšší rychlost docílíme určitě , to můžu potvrdit.
5) Náběžku křídla jsem aplikoval štětcem a na koncové kapky také (cca 2-3x)
No a pak už jen barva a barva a nakonec barva