Uffz. Karl Wolff, 3./JG 52, Pihen/Calais, Francie, srpen 1940
Velmi působivou kamufláž nesl Bf 109E-3 „Bílá 15“, se kterým Uffz. Karl Wolf 30. srpna 1940 při přistání havaroval. Standardní schéma RLM 02/71/65 s převažující
modrou RLM 65 na bocích trupu. Spodní modrá, která zároveň přecházela přes náběžné hrany křídel, byla později na bocích ztmavena skvrnami barev použitých na
horních plochách. Navíc letoun dostal působivou bílou barvu přídě, směrovky, konců křídel a výškovek, což sloužilo v první řadě k rychlé identifikaci. Emblém na přídi
náležel I. Gruppe JG 52. Měsíc po tvrdém přistání s „Bílou 15“ byl Uffz.Wolf sestřelen nadAnglií a padl do zajetí.
Jagdgeschwader 52 se stala nejúspěšnější stíhací jednotkou Luftwaffe především díky svému působení na východní frontě. Ovšem svou slávu si začala získávat již
v době bojů o Francii a později v Bitvě o Británii. Již na konci roku 1940 bylo jejím pilotům uznáno 177 vítězství. Ovšem i ztráty byly relativně vysoké. Jen v období Bitvy
o Británii padlo nebo bylo zajato 53 jejích pilotů. JG 52 byla zvláštní také tím, že její bojový letecký park tvořily po celou válku výhradně Bf 109.
Další zroje: Classic Colours: Jagdwaffe / Attack in theWest and Battle of Britain series by Eric Mombeek
Tolik z historie
Výrobce: LM model Rozpětí: 1100 mm Motor: Turnigy TR 35-30C 1100KV
Kategorie: Polomaketa Délka: 1000 mm Vrtule: 3list GWS 10x6
Pohon: Elektro motor Hmotnost: 700 g Serva: 3x HXT-900
Materiál: EPP, EPS, Depron Plocha křídla:Neuvedeno Elektronika:TURNIGY Plush 40A Speed
Plošné zatížení: Neuvedeno Baterie:Turnigy 2650mAh 3S 20C
no a takhle to dopadlo