Konverze Trenéra na Z-526 F (326 Master)

Větší z dvou vyráběných "Trenérů" Z-226

Re: Konverze Trenéra na Z-526 F (326 Master)

Příspěvekod racek » 07 pro 2013, 18:58

Takže dnes se fotilo trošku nečím lepším , originální rozlišení pošlu asi mailem.
Přílohy
P1170140.JPG
P1170141.JPG
P1170142.JPG
Uživatelský avatar
racek
Člen fóra
 
Příspěvky: 643
Registrován: 13 zář 2013, 20:38
Bydliště: Senomaty

Re: Konverze Trenéra na Z-526 F (326 Master)

Příspěvekod racek » 07 pro 2013, 19:03

2)
Přílohy
P1170146.JPG
P1170145.JPG
P1170143.JPG
Uživatelský avatar
racek
Člen fóra
 
Příspěvky: 643
Registrován: 13 zář 2013, 20:38
Bydliště: Senomaty

Re: Konverze Trenéra na Z-526 F (326 Master)

Příspěvekod racek » 07 pro 2013, 19:09

3)
Přílohy
P1170149.JPG
P1170151.JPG
P1170152.JPG
Uživatelský avatar
racek
Člen fóra
 
Příspěvky: 643
Registrován: 13 zář 2013, 20:38
Bydliště: Senomaty

Re: Konverze Trenéra na Z-526 F (326 Master)

Příspěvekod pilot205 » 08 pro 2013, 10:33

Tak toto je super, klobuk dole!! nádherné, klapky zasuvaci podvozok, proste super..

s coho je robená pitotka a vlečné zariadenie? s coho su robene tie vystuhy kridielok? tu je vidno čo ide vytvorit z epp... klaniam sa.

Btw, škoda, niekto toto forum furt spamuje
pilot205
Člen fóra
 
Příspěvky: 240
Registrován: 03 pro 2013, 17:28

Re: Konverze Trenéra na Z-526 F (326 Master)

Příspěvekod racek » 08 pro 2013, 15:16

Jsem rád , že se to líbí , já se musím ve vzduchu prostě dívat na éro se vším všudy bez ohledu na to z čeho je to postavené.
Pitotka je obyčejná špejle (možno použít i zbytek bowdenu z táhla , nebo brčko) , záleží jak model je velký.
Vlečný háček je z 2ks překližky 4mm slepený na sebe a uvnitř drážka na drát a přesně slícovaný a nastrčený dovnitř bowden od táhla k servu(zapoměl jsem nafotit , už je zalepeno) S tím bych mohl tahat v klidu 4 kg větroně jak to drží v mase EPP :lol:
Prolisy na křidélkách jsou 2mm balsové proužky přilepené vteřiňákem...

Jo ty spamy mě taky štvou , přestávám se tu orientovat a admin tyto útoky zcela jistě nemůže stíhat mazat, snad by to šlo ošéfovat , ale proč to sem leze , tak to netušim... :evil:
Uživatelský avatar
racek
Člen fóra
 
Příspěvky: 643
Registrován: 13 zář 2013, 20:38
Bydliště: Senomaty

Re: Konverze Trenéra na Z-526 F (326 Master)

Příspěvekod Standa » 08 pro 2013, 16:16

Tato letadla "nejsou můj šálek", ale musím uznat, že se ti to povedlo ! :o Co Pavel, jak je daleko on, vdyť jste všechno kupovali 2x ?
Já už jsem F-4ku taky dokončil a v blízké době určitě žádné éro z EPP dělat nebudu, ale na jaro se chystám k vám na letiště a vezmu všechno co mám z EPP / F-4, SU-37, F-15, P-51D, J-3 Cub, FW P-1, samokřídlo, nějakýho větroně/ a tam nedáme pokoj dokavad to nerozbijem, abych mohl zase začít ! :lol:
Standa
Člen fóra
 
Příspěvky: 263
Registrován: 18 črc 2011, 13:11
Bydliště: Praha

Re: Konverze Trenéra na Z-526 F (326 Master)

Příspěvekod racek » 08 pro 2013, 20:34

Tak od tebe si uznání vážím ;) , no snad nerozbijem nic ne, má to všechno křídla , motor , budou se hejbat kormidla , tak už jen do luftu 8-)
Uživatelský avatar
racek
Člen fóra
 
Příspěvky: 643
Registrován: 13 zář 2013, 20:38
Bydliště: Senomaty

Re: Konverze Trenéra na Z-526 F (326 Master)

Příspěvekod Libor Mašík » 08 pro 2013, 20:46

Fakt super luxusní Zlín. Je to asi nejpěknější a nejpropracovanější Zlín z EPP, který jsem viděl. Tak teď jenom zalétat.
Jinak k tomu létání. Vlastní létání problém není, éro je hodné, ale úplně samo nelétá. Ale hlavně bacha na starty. Vzhledem k uspořádání podvozku stojí model na startu již velice natažený. Takže při rozjezdu má velkou tendenci odtrhnout se a vzlétnout na velkém úhlu náběhu a tudíž na malé rychlosti. Ale to je dáno koncepcí tohoto Zlína.
Takže startovat jako dospělá předloha, po krátkém rozjezdu co nejdříve malinko potlači a převést model na hlavní podvozek a po nabrání rýchlost opatrně přitáhnout a začít stoupat. Chce to trochu cviku, ale po získání zkušeností to jde a vypadá start velice efektně.
A kdo toto zvládne je dle mého již skutečný pilot. Odstartovat ze tří bodů z přemotorovaným akrobatem zvládne každý, ale pěkný maketový start se Zlínem to chce již "fištróna".
Ale určitě jsem nenapsal nic nového...

A ten spam mně již fakt se...Pracuje se na tom.
Libor Mašík
LM Model Team
LM Model Team
 
Příspěvky: 540
Registrován: 05 črc 2011, 21:38
Bydliště: Kobeřice

Re: Konverze Trenéra na Z-526 F (326 Master)

Příspěvekod racek » 08 pro 2013, 22:07

Díky za pochvalu , mám z toho fakt radost , ze startu rozhodně strach nemám , letadel tohoto uspořádání už jsem měl asi nepočítaně , jen sem zmenšil měřítko ,jsem zvyklí ject delší dobu po dvou zvednout ocas a až pak jdu nahoru , jen plocha je teď problém , je to hrozně hrbolaté , ale jakmile to půjde , jde do vzduchu ;)
Třeba můj MB-210 má maketově kola těsně před těžištěm , start probíhá tak že , vysunu malé klapky , dám plný plyn , plně přitaženo , i přesto je hned ocas ve vzduchu , po nabrání rychlosti pustit výškovku do nuly , stále jede po dvou a pak pomalu přitáhnout a je tam , hned stáhnout motory aby tam nevyletěl , zatáhnout kola , po první zatáčce zavřít klapky , zhasnout světla a je to ... vypadá to náročně , ale užívám si to :)
Jinak jsem dnes jen tak pro ilustraci vyfotil eFko s budoucím větším bráškou (pravděpodobně udělám verzi 726 Universal)
Přílohy
Fotografie0095.jpg
Fotografie0094.jpg
Fotografie0093.jpg
Uživatelský avatar
racek
Člen fóra
 
Příspěvky: 643
Registrován: 13 zář 2013, 20:38
Bydliště: Senomaty

Re: Konverze Trenéra na Z-526 F (326 Master)

Příspěvekod Libor Mašík » 08 pro 2013, 22:27

Ten větší Zlín je stavebnice?
Libor Mašík
LM Model Team
LM Model Team
 
Příspěvky: 540
Registrován: 05 črc 2011, 21:38
Bydliště: Kobeřice

PředchozíDalší

Zpět na Z-226 XXL

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron