Včera jsme opět vlekali , blaníku se namixovaly brzdy na křidélkách a už to bylo podstatně lepší, máme teď s těmito stroji cca 12 vleků a už tomu přicházíme na chuť , přiznám se že jsem měl spíš strach z 526tky než ze samotného vlekání , to už jsme provozovali dlouho před tím , ale na start byl trenér úplně v pohodě , háček až za kabinou byla nakonec dobrá volba, krásně ho stabilizuje do roviny na dráze. Přál bych vám to vidět na vlastní oči , to je paráda , plocha je teď jak golfové hřiště , blaník je hned ve vzduchu , já přejedu 1/3 dráhy ještě po dvou kolech s ocasem ve vzduchu , pak pomalé odpoutání a hned v 1m výšky zavírám podvozek a pomalu stoupáme , nevlekáme stylem čím dřív tím líp , ale uplně naopak , nejde ani vlastně o to vytáhnout to někam do nevidim , ale prostě startovat tzv. omezené. Nad plochou pro jistotu odhodím lano a sedám bez něj , už jsem se párkrát na malé rychlosti dříve zasekl o tvrdé stonky na prahu dráhy. Mimochodem Pavlův blaník chytil termiku v cca 6-8m nad roztopeným grilem a tmavým stanem, takže jak se tak říká , stačí si pod něj prdnout a stoupá
Děláme vlastně takový AK Kladno revival , protože tyhle dva konkrétní stroje takto spolu mnoho mnoho let létají a doufám že ještě budou , i když teď blaník po poslední revizi má modré pruhy místo červených. Byl tam i kamarád z AK Kladno a byl uplně nadšenej jakou jsme mu udělali radost.