Konverze Trenéra na Z-526 F (326 Master)

Větší z dvou vyráběných "Trenérů" Z-226

Re: Konverze Trenéra na Z-526 F (326 Master)

Příspěvekod Libor Mašík » 07 lis 2013, 12:27

Tak ten vypadá velice pěkně, jak živý...
Již se těším na další fotky. A asi nebudu sám.

A kdyby byly třeba nějaké fotky skutečné Z-326 můžu kdykoliv nafotit. U nás na letišti je OK-SEN a taky velice zajímavým zbarvením (levá polovina žlutá, pravá modrá).
Libor Mašík
LM Model Team
LM Model Team
 
Příspěvky: 540
Registrován: 05 črc 2011, 21:38
Bydliště: Kobeřice

Re: Konverze Trenéra na Z-526 F (326 Master)

Příspěvekod racek » 07 lis 2013, 13:30

Díky za pochvalu , OK-SEN znám , ale já jsem vždycky udělanej do původních zbarvení , málokteré ,,dnešní,, se mi líbí...Tuším že kolegův Trenér už bude asi brzo hotov , tak sem pak hodíme fotky ;)
Uživatelský avatar
racek
Člen fóra
 
Příspěvky: 643
Registrován: 13 zář 2013, 20:38
Bydliště: Senomaty

Re: Konverze Trenéra na Z-526 F (326 Master)

Příspěvekod racek » 01 pro 2013, 11:15

Tak malá ochutnávka a důkaz že se neflákám , ještě přibude spousta detailů , je to zatím jen takové rychlofoto v eko verzi prozatím 8-)
Přílohy
PICT0316.JPG
Uživatelský avatar
racek
Člen fóra
 
Příspěvky: 643
Registrován: 13 zář 2013, 20:38
Bydliště: Senomaty

Re: Konverze Trenéra na Z-526 F (326 Master)

Příspěvekod Libor Mašík » 01 pro 2013, 19:18

Tak tento Trenér začíná vypadat opravdu velice luxusně. Těším se na další fotky.
Libor Mašík
LM Model Team
LM Model Team
 
Příspěvky: 540
Registrován: 05 črc 2011, 21:38
Bydliště: Kobeřice

Re: Konverze Trenéra na Z-526 F (326 Master)

Příspěvekod racek » 01 pro 2013, 19:55

Ještě chci udělat pitotku na křídlo , výfuky , maketu vlekacího zařízení , paneláž atd. Pak sem vložím detailní fotky až bude hotovo , to už radši nafotíme kolegovým foťákem , ať to trochu vypadá...
Uživatelský avatar
racek
Člen fóra
 
Příspěvky: 643
Registrován: 13 zář 2013, 20:38
Bydliště: Senomaty

Re: Konverze Trenéra na Z-526 F (326 Master)

Příspěvekod Libor Mašík » 01 pro 2013, 20:20

Pokud to bude až tak maketové, nechtělo by to ještě příště udělat z polystyrénu a olaminovat? A pak by to byla úplná maketa se vším všudy. Bylo by to určitě více práce, ale výsledek by určitě stál za to...
Libor Mašík
LM Model Team
LM Model Team
 
Příspěvky: 540
Registrován: 05 črc 2011, 21:38
Bydliště: Kobeřice

Re: Konverze Trenéra na Z-526 F (326 Master)

Příspěvekod racek » 02 pro 2013, 07:52

To ne , to by mě nebavilo , já si musím pořád asi dokazovat co jde s EPP udělat pokud je kvalitní základ a nejvíc mi to dává když s tím létám a koukám na model který mi připomíná skutečný stroj. Koukat na to na zemi z blízka , to neni nic pro mě. Původně jsem zamýšlel nad tím vytmelením trupu a křídla shora , ale nakonec jsem to neudělal , asi až na Blaníka...
Jinak předpokládaná letová hmotnost bude cca 1,6kg , takže to bude mít i nějakou dynamiku ve vzduchu.
Už se nemůžu dočkat na zálet , ale je tam ještě nějaká práce , počítám tak minimálně týden a kdo ví jestli to letos ještě bude možné , včera jsem byl juknout na letiště a je to zralé tak na válec , samý drn. :cry: ...
Uživatelský avatar
racek
Člen fóra
 
Příspěvky: 643
Registrován: 13 zář 2013, 20:38
Bydliště: Senomaty

Re: Konverze Trenéra na Z-526 F (326 Master)

Příspěvekod Libor Mašík » 02 pro 2013, 20:21

V podstatě já tvrdím něco podobného. Modely z EPP možná z blízka vypadají trochu "hůře". Je vidět kuličková struktura EPP, nepřesnosti atd. Za letu toto již vidět není a odměnou pak staviteli jsou dobré letové vlastnosti a velká odolnost modelů. Takž je možno více létat a méně opravovat.
A taky vlastně pořád zkouším, co všechno lze z EPP vyrobit. Největší výzvou byl model L-159 Alca. U toho jsem absolutně netušil, jestli půjde vyrobit, natož jestli bude létat.
A vyrábím jej a ještě docela dobře létá.
Libor Mašík
LM Model Team
LM Model Team
 
Příspěvky: 540
Registrován: 05 črc 2011, 21:38
Bydliště: Kobeřice

Re: Konverze Trenéra na Z-526 F (326 Master)

Příspěvekod racek » 02 pro 2013, 23:29

Letadel které by bylo možno řezat je nepřeberné množství , mám toho v hlavě moc , jen mít čas to zrealizovat.
Osobně beru EPP jako perfektní stavební materiál a né že je to houbolet jak mnozí tvrdí...
Uživatelský avatar
racek
Člen fóra
 
Příspěvky: 643
Registrován: 13 zář 2013, 20:38
Bydliště: Senomaty

Re: Konverze Trenéra na Z-526 F (326 Master)

Příspěvekod Standa » 03 pro 2013, 07:30

I když nemám k Trenérovi žádný vztah, tak se trochu k debatě o EPP připojím. Již jsem tady na fóru někde psal jaký je můj názor na EPP a ten se nezměnil. Pohybuji se mezi "klasickými" modeláři, kteří jsou zvyklí na klasickou stavbu a tak moje výlety do světa EPP trochu nechápou, protože co si budeme říkat, EPP není zrovna materiál pro maketáře. Nicméně se snažím modely z EPP dělat co nejlépe umím a už i mezi těmi "klasickými" se najdou jedinci, kteří uznají, že ze tří metů už není poznat z jakého materiálu model je. To, že se modelu z EPP říká houbolet, to mě vůbec nevadí a naopak se kochám jejich překvapením, když zjistí, že model je z EPP. Nejsem ani zastánce nějakého "přikrašlování" jako je tmelení, potahování a podobně, protože stejně se pozná z jakého materiálu je model postaven a tak mám raději "přiznaný" materiál. Nějak moc jsem se rozepsal, ale ještě si neodpustím poznámku pro pana Mašíka, který kdysi začal psát na tomto fóru o vlastnostech a zpracování EPP a nějak to "nedotáhl" do konce. Škoda, protože jsem byl docela zvědavý, co člověk, který s tímto materiálem nesporně umí nám všem ostatním poradí. Škoda, ale možná, že je to i výrobní tajemství. :)
Standa
Člen fóra
 
Příspěvky: 263
Registrován: 18 črc 2011, 13:11
Bydliště: Praha

PředchozíDalší

Zpět na Z-226 XXL

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron