Pár otázek k 226XXL

Větší z dvou vyráběných "Trenérů" Z-226

Pár otázek k 226XXL

Příspěvekod davido » 20 črc 2017, 16:43

Ahoj měl bych pár otázek k velké 226.Zároveň poděkuji p.Mašíkovi za zaslání chybějící masky motoru a lanovodu,které se zapomněli přibalit k modelu-vše došlo v pořádku moc děkuji.
Teď ty otázky:
Jak je to s návodem? pasuje návod z menší 226?
Ctěl bych zkusit křídlo i s klapkama-prosím kdo je zkoušel udělat(myslím že "racek") mohl by mi pomoci
je udělat?(samozřejmě jen nějaky návod nebo detailnější fotky) nerad vymýšlím něco co je už vymyšleno.
Jak velké kola koupit? nejde mi moc o maketovost,spíš aby se dala použít na trochu horší travnatý povrch.Chodíme sice i na asfalt ale ten je dál a louka je skoro za barákem.
Jaké zkušenosti jsou s lepením tavným lepidlem? Co jsem tak načetl tak by to mohlo jít.
Jsem tak trochu začátečník,zatím jsem postavil jen čmeláka od Šadu a ten byl docela v pohodě.

Pokud mě ještě něco napadne tak bych se zase zeptal.Předem díky a doufám že otázky nejsou moc hloupé.
Ahoj David
davido
Nováček
 
Příspěvky: 2
Registrován: 20 črc 2017, 16:27

Re: Pár otázek k 226XXL

Příspěvekod dismartin » 20 črc 2017, 16:58

Já už mám všechno vymyšlený a nakreslený 8-) tak se hloupě neptej a přijd se zeptat je jednoduší napsat slohovku než se stavit sto metrů na cigáro a konzultaci?? :lol: :lol:
dismartin
Nováček
 
Příspěvky: 4
Registrován: 20 črc 2017, 16:54

Re: Pár otázek k 226XXL

Příspěvekod davido » 20 črc 2017, 17:04

No jo nechtěl jsem tě furt otravovat a taky zkušenosti jiných se hoděj.A koukám že máš evidentně moc práce,že sedíš u kompu a hned odpovídáš.Jsi doma teď?
David
davido
Nováček
 
Příspěvky: 2
Registrován: 20 črc 2017, 16:27

Re: Pár otázek k 226XXL

Příspěvekod Libor Mašík » 02 srp 2017, 11:34

Takže k otázkám které jsou zde napsány.