Stránka 5 z 11

Re: Z-226MS OK-KMR, Z-226M OK-KMS

PříspěvekNapsal: 07 lis 2015, 08:27
od racek

Re: Z-226MS OK-KMR, Z-226M OK-KMS

PříspěvekNapsal: 07 lis 2015, 10:37
od Henry
Mimochodem obdivuji, jak všichni dokážete postavit modely v tak krátké době. A ty Lukáši jsi teď udělal dvě éra najednou. Já se s tím strašně se...

Re: Z-226MS OK-KMR, Z-226M OK-KMS

PříspěvekNapsal: 07 lis 2015, 12:25
od racek
Mám ten samí problém , ale já si zase vymýšlím věci jako zatahováky , klapky , předělávky , úpravy :mrgreen: , snažím se spíš nespěchat , pak něco pokazím a musím to předělávat , už teď na další stavbě jsem to skazil 3x a to jsem ještě dohromady nic neudělal :?

Re: Z-226MS OK-KMR, Z-226M OK-KMS

PříspěvekNapsal: 07 lis 2015, 16:46
od Lukáš.G
Tož děkuju pánové :-) Rychle?? Vůbec né... Kolega co je na videu..to měl hotové dřív...a začal stavět později.

Re: Z-226MS OK-KMR, Z-226M OK-KMS

PříspěvekNapsal: 07 lis 2015, 17:28
od Lukáš.G
Ale mám teď pánové v hlavě myšlenku..konverze 205tky na 726K OK-DRC... Libore co ty na to?? Udělal bys mi stavebnici do vánoc??

Re: Z-226MS OK-KMR, Z-226M OK-KMS

PříspěvekNapsal: 07 lis 2015, 19:09
od Libor Mašík
Ahoj lukáši. Dodatečně gratuluji k záletu tvojí nové Z-226 XL. Máš obě velice vyvedené.
A co se týče přestavby Z-226 na Z-726, tak u mne problém není. Stavebnici ti připravím. Z-726 je hranatější, než ty předešlé Zlíny, takže pro mne je to o něco méně práce na stavebnici.

Re: Z-226MS OK-KMR, Z-226M OK-KMS

PříspěvekNapsal: 07 lis 2015, 19:17
od racek
Holešovský V.I.P Trenér universal , hmmm dobrá volba , no vlastně teď Kyjovský tuším ...
Takže podobná přestavba jako byla u mě , kabina, SOP , podvozky , + navíc zaříznout křídlo cca na 1300mm , jiná VOP , tak na to se těším ;)

Re: Z-226MS OK-KMR, Z-226M OK-KMS

PříspěvekNapsal: 07 lis 2015, 19:33
od Lukáš.G
Libore díky. Tak mi ji na konec Listopadu připrav prosím. Originál 726 má trochu kratsí křídlo... Stačilo by odřezat koncové oblouky... Vop je hranatá... Vemu k éru i ten motor cos nám dodával..ještě třeba vymyslet přechod křídlo trup... Hej už se těším...

Re: Z-226MS OK-KMR, Z-226M OK-KMS

PříspěvekNapsal: 07 lis 2015, 20:00
od racek
Já od doby kdy jsem prodal svou 526 F si pro změnu pohrávám s myšlenkou přestavby XXLky na 526 AFS , i z důvodu prodeje akrobata který časem bude chybět , jednalo by se více méně jen o zkrácené křídlo a kompletní trup bez odřezané kabiny (bez ocasu), zkrácenou část za motorovým krytem bych si asi odřízl potom ,nevím jak by se muselo upravit řezání aby to nebylo zbytečně složité , přechody bych si klidně udělal a kopejtko na kabinu taky , ale zatím jen myslím do budoucna (příští zima) , teď bude ještě ten turbák a můj vlastní epp projekt...

Re: Z-226MS OK-KMR, Z-226M OK-KMS

PříspěvekNapsal: 07 lis 2015, 20:18
od Lukáš.G
526 to bude chtít i menší vzepětí... rozpětí počítám 1200mm. A co takhle 526 Condor??