Mám ten samí problém , ale já si zase vymýšlím věci jako zatahováky , klapky , předělávky , úpravy , snažím se spíš nespěchat , pak něco pokazím a musím to předělávat , už teď na další stavbě jsem to skazil 3x a to jsem ještě dohromady nic neudělal
Ahoj lukáši. Dodatečně gratuluji k záletu tvojí nové Z-226 XL. Máš obě velice vyvedené. A co se týče přestavby Z-226 na Z-726, tak u mne problém není. Stavebnici ti připravím. Z-726 je hranatější, než ty předešlé Zlíny, takže pro mne je to o něco méně práce na stavebnici.
Holešovský V.I.P Trenér universal , hmmm dobrá volba , no vlastně teď Kyjovský tuším ... Takže podobná přestavba jako byla u mě , kabina, SOP , podvozky , + navíc zaříznout křídlo cca na 1300mm , jiná VOP , tak na to se těším
Libore díky. Tak mi ji na konec Listopadu připrav prosím. Originál 726 má trochu kratsí křídlo... Stačilo by odřezat koncové oblouky... Vop je hranatá... Vemu k éru i ten motor cos nám dodával..ještě třeba vymyslet přechod křídlo trup... Hej už se těším...
Já od doby kdy jsem prodal svou 526 F si pro změnu pohrávám s myšlenkou přestavby XXLky na 526 AFS , i z důvodu prodeje akrobata který časem bude chybět , jednalo by se více méně jen o zkrácené křídlo a kompletní trup bez odřezané kabiny (bez ocasu), zkrácenou část za motorovým krytem bych si asi odřízl potom ,nevím jak by se muselo upravit řezání aby to nebylo zbytečně složité , přechody bych si klidně udělal a kopejtko na kabinu taky , ale zatím jen myslím do budoucna (příští zima) , teď bude ještě ten turbák a můj vlastní epp projekt...