F4U

Velké EPA Combat modely s rozpětím 1200mm...

F4U

Příspěvekod čochtan » 16 kvě 2013, 17:21

Jsem úplný začátečník RC letadlech a toto je můj přvní model letadla, co stavím. Je už v úhlu držáku motoru počítáno s vyosením? U stavebnice od Multiplexu to už tak bylo a nic jsem neřešil. Poraďte díky.
čochtan
Nováček
 
Příspěvky: 4
Registrován: 16 kvě 2013, 17:18

Re: F4U

Příspěvekod Standa » 17 kvě 2013, 08:16

Zdravím. Už se to tu někde na fóru jednou řešilo. Podle mě u modelů této velikosti a pro rekreační létání není vyosení až tak důležité jako spíš přesnost a souosost modelu /výškovka vůči křídlu, kolmost k trupu a pod./. "Traduje" se, že vyosení motoru má být kolem 2° dolů a vpravo ve směru letu, ale pro tyto modely postačí, když motor bude v ose a v 0°. V každém případě by neměl být vyosen obráceně! To je můj názor, ale mohu se mýlit. :lol:
Standa
Člen fóra
 
Příspěvky: 263
Registrován: 18 črc 2011, 13:11
Bydliště: Praha

Re: F4U

Příspěvekod čochtan » 17 kvě 2013, 09:29

Díky, mude to jen na takové poletování, takže stačí bez jakýchkoliv problémů tam přidat pod úchyt podložku a vyosení je hotové :)
Díky za radu
čochtan
Nováček
 
Příspěvky: 4
Registrován: 16 kvě 2013, 17:18

Re: F4U

Příspěvekod Libor Mašík » 20 kvě 2013, 11:28

U všech mých stavebnic je vyosení motoru směrem "dolů" vyřešeno při řezání. Takže většinou to není třeba měnit. Je případné vyosení doprava není ve stavebnici realizováno. Ale z mých zkušeností to většinou není ani třeba.
Vždy je třeba si uvědomit, že se jedná o materiál EPP, kdy můžou vzniknout určité nepřesnosti při řezání nebo při stavbě, skladování atd. Proto se mohou jednotlivé modely trochu lišit.

Ale obecně je možno motor namontovat tak, jak je to připraveno ve stavebnici a model poletí.
Libor Mašík
LM Model Team
LM Model Team
 
Příspěvky: 540
Registrován: 05 črc 2011, 21:38
Bydliště: Kobeřice

Re: F4U

Příspěvekod kaplik » 10 pro 2020, 12:58

Zdar,