Stránka 2 z 4
Re: potiahnutie L-23 u výrobcu
Napsal:
21 úno 2014, 09:49
od Libor Mašík
Dobrá připomínka, sám bych na to asi nepřišel.
Re: potiahnutie L-23 u výrobcu
Napsal:
21 úno 2014, 16:46
od racek
Jojo , má pravdu ten pán , já zatím takto dělal jen jedny křídla , takže se také vlastně učím tuto technologii...
jinak přikládám foto jak vypadal jeden můj nikdy nedokončený projekt a to CL-215 podle plánku modelář , ale vlastně uplně jinak , PS výřezy trupu potažené papírovou lepenkou...
Re: potiahnutie L-23 u výrobcu
Napsal:
21 úno 2014, 20:15
od pilot205
racku, takže ak som správne pochopil, tak prkienka by sa nemali k sebe lepit natupo ale pod uhlom- aby slepená plocha bola čo nasjvačšia, a zároven aby sa slepy susedných plátov striedali. pokusim sa to nakreslit.
Re: potiahnutie L-23 u výrobcu
Napsal:
21 úno 2014, 20:20
od pilot205
myslis takto ano?
Re: potiahnutie L-23 u výrobcu
Napsal:
21 úno 2014, 20:32
od Standa
Jestli mohu vstoupit, tak první řada dobře, druhá obráceně. Žádné spoje nelepit, pouze přidržet u sebe nějakou lepící páskou, která se po přilepení potahu k jádru sloupne, nesmí při sloupávání poškodit potah. Prkénka u náběžky a odtokovky podél, ostatní přiřezat do potřebných úhlů.
Re: potiahnutie L-23 u výrobcu
Napsal:
21 úno 2014, 21:14
od Standa
Pro lepší pochopení jsem se to pokusil namalovat. Samosebou, že to není dogma, ale takhle to dělám já a zatím všechno v pořádku, neloupe se, nekroutí a náběžka i odtokovka jdou lehce odříznout, protože balza je po letech. I při oddělování křidélek a klapek řežu balzu po letech a jde to velmi jednoduše.
Re: potiahnutie L-23 u výrobcu
Napsal:
21 úno 2014, 21:22
od pilot205
díky za velice pekne znázornené:)
Re: potiahnutie L-23 u výrobcu
Napsal:
21 úno 2014, 22:03
od pilot205
http://www.youtube.com/watch?v=Ak32clo_aZwSom rád, že máme na Slovensku jedinú skupinu a to na L-23. Chalani sa snažia a lietaju pekne.
V ČR sa mi zase páči Follow Me- klasika na treneroch, tiež krása sledovať.
Mohli by sa spojiť a každý vetron by mal svoju vlečnú a po vypnutí urobit vystupenie L-23 a potom Trenery:)
Re: potiahnutie L-23 u výrobcu
Napsal:
21 úno 2014, 23:26
od Libor Mašík
Follow-me jsou od nás z letiště Zábřeh a spojit dohromady by to určitě nemohli. Dvě dvěstědvacetšestky nemají vlečné zařízení a jedna, které ho má zase nemá pilota vlekaře. Takže vlekat může jedině Z-326.
Fotky jsou z přeletu na letecký den v Jihlavě, kdy jsem se s nimi svezl. Parádní zážitek
Re: potiahnutie L-23 u výrobcu
Napsal:
21 úno 2014, 23:29
od pilot205
Aha, to som si nevšimol..bol som zvyklý, že skoro každá 205tka mala vlečné.
No to sa máte, to musel byt super zážitok:)