potiahnutie L-23 u výrobcu

Modely bez motoru...

Re: potiahnutie L-23 u výrobcu

Příspěvekod Libor Mašík » 21 úno 2014, 09:49

Dobrá připomínka, sám bych na to asi nepřišel.
Libor Mašík
LM Model Team
LM Model Team
 
Příspěvky: 540
Registrován: 05 črc 2011, 21:38
Bydliště: Kobeřice

Re: potiahnutie L-23 u výrobcu

Příspěvekod racek » 21 úno 2014, 16:46

Jojo , má pravdu ten pán , já zatím takto dělal jen jedny křídla , takže se také vlastně učím tuto technologii...
jinak přikládám foto jak vypadal jeden můj nikdy nedokončený projekt a to CL-215 podle plánku modelář , ale vlastně uplně jinak , PS výřezy trupu potažené papírovou lepenkou...
Přílohy
IMG_0027.jpg
IMG_0028.jpg
IMG_1591.jpg
Uživatelský avatar
racek
Člen fóra
 
Příspěvky: 643
Registrován: 13 zář 2013, 20:38
Bydliště: Senomaty

Re: potiahnutie L-23 u výrobcu

Příspěvekod pilot205 » 21 úno 2014, 20:15

racku, takže ak som správne pochopil, tak prkienka by sa nemali k sebe lepit natupo ale pod uhlom- aby slepená plocha bola čo nasjvačšia, a zároven aby sa slepy susedných plátov striedali. pokusim sa to nakreslit.
pilot205
Člen fóra
 
Příspěvky: 240
Registrován: 03 pro 2013, 17:28

Re: potiahnutie L-23 u výrobcu

Příspěvekod pilot205 » 21 úno 2014, 20:20

myslis takto ano?
Přílohy
balza.png
pilot205
Člen fóra
 
Příspěvky: 240
Registrován: 03 pro 2013, 17:28

Re: potiahnutie L-23 u výrobcu

Příspěvekod Standa » 21 úno 2014, 20:32

Jestli mohu vstoupit, tak první řada dobře, druhá obráceně. Žádné spoje nelepit, pouze přidržet u sebe nějakou lepící páskou, která se po přilepení potahu k jádru sloupne, nesmí při sloupávání poškodit potah. Prkénka u náběžky a odtokovky podél, ostatní přiřezat do potřebných úhlů.
Standa
Člen fóra
 
Příspěvky: 263
Registrován: 18 črc 2011, 13:11
Bydliště: Praha

Re: potiahnutie L-23 u výrobcu

Příspěvekod Standa » 21 úno 2014, 21:14

Pro lepší pochopení jsem se to pokusil namalovat. Samosebou, že to není dogma, ale takhle to dělám já a zatím všechno v pořádku, neloupe se, nekroutí a náběžka i odtokovka jdou lehce odříznout, protože balza je po letech. I při oddělování křidélek a klapek řežu balzu po letech a jde to velmi jednoduše.
Přílohy
Potah.jpg
Standa
Člen fóra
 
Příspěvky: 263
Registrován: 18 črc 2011, 13:11
Bydliště: Praha

Re: potiahnutie L-23 u výrobcu

Příspěvekod pilot205 » 21 úno 2014, 21:22

díky za velice pekne znázornené:)
pilot205
Člen fóra
 
Příspěvky: 240
Registrován: 03 pro 2013, 17:28

Re: potiahnutie L-23 u výrobcu

Příspěvekod pilot205 » 21 úno 2014, 22:03

http://www.youtube.com/watch?v=Ak32clo_aZw

Som rád, že máme na Slovensku jedinú skupinu a to na L-23. Chalani sa snažia a lietaju pekne.

V ČR sa mi zase páči Follow Me- klasika na treneroch, tiež krása sledovať.

Mohli by sa spojiť a každý vetron by mal svoju vlečnú a po vypnutí urobit vystupenie L-23 a potom Trenery:)
pilot205
Člen fóra
 
Příspěvky: 240
Registrován: 03 pro 2013, 17:28

Re: potiahnutie L-23 u výrobcu

Příspěvekod Libor Mašík » 21 úno 2014, 23:26

Follow-me jsou od nás z letiště Zábřeh a spojit dohromady by to určitě nemohli. Dvě dvěstědvacetšestky nemají vlečné zařízení a jedna, které ho má zase nemá pilota vlekaře. Takže vlekat může jedině Z-326.

Fotky jsou z přeletu na letecký den v Jihlavě, kdy jsem se s nimi svezl. Parádní zážitek :P
Přílohy
DSCF2593.JPG
DSCF2743.JPG
Libor Mašík
LM Model Team
LM Model Team
 
Příspěvky: 540
Registrován: 05 črc 2011, 21:38
Bydliště: Kobeřice

Re: potiahnutie L-23 u výrobcu

Příspěvekod pilot205 » 21 úno 2014, 23:29

Aha, to som si nevšimol..bol som zvyklý, že skoro každá 205tka mala vlečné.

No to sa máte, to musel byt super zážitok:)
pilot205
Člen fóra
 
Příspěvky: 240
Registrován: 03 pro 2013, 17:28

PředchozíDalší

Zpět na Větroně

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron