Tak jak to tady čtu, budu se muset Čmelákem vážně zabývat. Asi to budu řešit současně s Z-526 AFS XL o rozpětí 1500 mm. Na tom zas tolik práce nebude, v podstatě jen nová kabina a přední kryt motoru.
Jinak k těm dvoumístným verzím Čmeláka. Existuje spoustu variant a pěkný článek je v posledním čísle časopisu AeroHobby 6/2013. Pojednává sice převážně o vlečných Čmelácích, ale ty byly převážně vícemístné, takže je to i o těchto verzích.
Některé spárky byly jako vícemístné řešeny již z výroby, spoustu jich vzniklo přestavbou původních práškovacích. Takže pokud by někdo stavěl spárku, je třeba vycházet z konkrétního kusu.
Jinak k té spotřebě materiálu (EPPú na Čmeláka. Když se podíváte na Zlína a Ćmeláka je jasné, že Čmelák má mnohem větší plochu křídla a je celkově mohutnější. Takže bude o dost větší spotřeba EPP. A to má velký vliv na cenu. Na tyto větší modely používám těžší EPP o hmotnosti 30g/l a ten je dražší. Takže proto mám obavu z ceny. Já většinou ani nekoupím materiál za cenu za co soudruzi z východu udělají celý model.
Ale i přesto se moje modely prodávají
Nějak to určitě vymyslíme...